Hasan Doğru O Ses Türkiye Şampiyonu

Hasan Doğru Kimdir ?

26 yaşındayım, Zonguldak/Kozlu’da doğdum ve büyüdüm. Aslen Ordulu’yum. Zonguldak’a dedem madende çalışmak için gelmiş. Solistlik ve oyunculuk her zaman hayalini kurduğum işler olduğu için liseden sonra Belediye Kültür Merkezi’nde müdür olan komşumuz Abdullah Bey’in yardımıyla Tiyatro Arın adlı grupta rol alıp, tiyatro sınavlarına çalışmaya başladım. Tiyatro sınavlarını iki kere denedim, başarısız oldum. İkinci denemenin ardından Zonguldak’ta opera bölümünün açıldığını duydum. Ilk denememde sınavı kazandım ve opera bölümünün ilk öğrencilerinden ve ilk mezunlarından oldum


Etiketler: , , , , , ,

~ TVGundemi.blogspot.com ~ :
TVGündemi sitemizde en güncel dizilerin tekrarlarını, canlı maç anlatımlarını, tv dizilerinin özetleri, tv yarışmalarının tekrarlarını, maç özetlerini, filmlerin HD çekimlerini, Full HD ve tek parça olarak izleyebilirsiniz !