AÖF Sınav Sonuçları Açıklandı mı? AÖF Final Sonuçları Açıklandı mı ? AÖF Sınav Son Dakika Haberleri

'AÖF Sınav Sonuçları açıklandı mı?' sorusu yüzbinlerce  açıköğretim öğrencisi tarafından dillendiriliyor. 14 - 15 Aralık AÖF sınav sonuçları ne zaman açıklanacak?, Açıköğretim (AÖF) soru ve cevapları yayınlandı, sınav sonuçları ne zaman açıklanır?, AÖF Vize Sınav Sonuçları açıklanmak üzere mi? gibi sorular açıköğretim öğrencilerinin gündeminden hiç düşmüyor.

Sınav Sonuçlarına ulaşmak için linke tıklayınız

Açıköğretim (AÖF ) 2013 yılı Güz dönemi ara sınavının sonuçları yüzbinlerce  öğrenci tarafından merakla bekleniyor.

Sınav sonuçları sınavın gerçekleştiği tarihinden itibaren yaklaşık 15 gün içinde http://www.anadolu.edu.tr/tr/acikogretim-sistemi adresinde yayınlanıyor ve öğrenciler T.C. kimlik numaraları ve şifreleriyle sonuçlara ulaşabiliyor.

Etiketler: , , , , , ,

~ TVGundemi.blogspot.com ~ :
TVGündemi sitemizde en güncel dizilerin tekrarlarını, canlı maç anlatımlarını, tv dizilerinin özetleri, tv yarışmalarının tekrarlarını, maç özetlerini, filmlerin HD çekimlerini, Full HD ve tek parça olarak izleyebilirsiniz !