28 Kasım 2013 Bana Herşey Yakışır

Her gün bir yarışmacı, kendisine verilen bütçeyle, haftanın konseptine uygun olarak, tarzını yaratıyor ve diğer kadınlara kendini beğendirerek en yüksek puanı almaya çalışıyor.
İzlemek için linke tıklayınız.

 Haftanın son günü hemcinslerinden en yüksek puanı alan yarışmacı 10 bin liralık büyük ödülün de sahibi oluyor. Programda, ünlü modacı Cengiz Abazoğlu da ekran başındaki hanımlara vücut tipine uygun giyinme ipuçlarını, moda trendlerini ve şık görünme sırlarını verirken, yarışmacıların seçimlerini de değerlendiriyor.

 Haftanın konsepti "Akrabanın Nikah Kokteyli" Bana Her şey Yakışır diyen birbirinden iddialı 5 kadınla yepyeni bir macera başlıyor. Süre yalnızca 3 saat. 115. hafta için belirlenen bütçe 800 TL Hedef ise konsepte göre haftanın en şık kadını olmak. Her hafta farklı bir konsep’tin konu edildiği yarışmamızda bu haftanın konsepti; "Akrabanın Nikah Kokteyli" Yarışmacılarımız elbiseden, ayakkabıya, takıdan, çantaya, makyajdan saç tasarımına kadar 3 saat içerisinde kendilerince en güzel kombinleri oluşturup konsep’te göre en şık kadın olabilmek ve büyük ödül 10 bin lirayı kazanabilmek için yarışacak. Hayatın ve modanın tüm renklerinin buluştuğu, Türkiye’de modanın kalbinin attığı Bana Her Şey Yakışır’da her hafta birbirinden iddialı beş yarışmacı kendilerine verilen bütçeyle haftanın en şık kadını olmak için alışverişe çıkacaklar, seçimler yapacaklar ve birbirlerine puanlar verecekler.

Haftanın en şık kadını olabilmek adına 115. haftada bizimle yarışacak olan yarışmacılarımızın isimleri şöyle;
Bana Herşey Yakışır BERRİN KARDAŞLAR İzle
Bana Herşey Yakışır DİLEK ÇİL İzle
Bana Herşey Yakışır DENİZ UZUN İzle
Bana Herşey Yakışır DİLEK YALÇIN İzle
Bana Herşey Yakışır MEHTAP ALAN İzle

Etiketler:

~ TVGundemi.blogspot.com ~ :
TVGündemi sitemizde en güncel dizilerin tekrarlarını, canlı maç anlatımlarını, tv dizilerinin özetleri, tv yarışmalarının tekrarlarını, maç özetlerini, filmlerin HD çekimlerini, Full HD ve tek parça olarak izleyebilirsiniz !